29 November 2008

2 tahun, Rawan ku...

Bismillaah..
As Salamu'alaykum..

29hb November 2008, hari ulang tahun pertunangan saya. Walau sukar untuk menghadapi hari bertarikh ini. Namun, saya tetap bulatkan hati untuk melaluinya. Sedari pagi saya seolah membiarkan fikiran dan ingatan saya mengimbas segala yang terjadi 2 tahun yang lalu. Masih dapat saya rasai golak hati saat dan ketika itu. Bahagia.

Cincin pertunangan pemberiannya, lekas saya sarung ke jari seawal pagi lagi. Tanda cintanya pernah wujud. Tanda dirinya pernah hadir dalam hidup ini.
Rin akan sentiasa berdoa untuk abang. Ingatan untuk setiap detik hadirnya abang masih segar.


Salam Rindu....

Rawan
Biar berjauhan namamu daku sebutkan
Cukup tuk mengisi sepi tika pilu menanti
Bukan bintang atau suria bisa menyinar ceria
Namun kau cahaya menerangi jiwa lara
Berperang dgn curiga di firasat ku
Andai kau kembali merawat hati rindu

Ku bahagia pabila kau tiba
Kau lenyapkan rawan
Tak usah dikau pergi
Tak ingin lagi
Meruntun hiba dengan sesalan
Kini ku akui
Segala kemaafan ku pohon kepada mu
Agar kau mengerti
Hanya cinta mu yang terbaik untuk ku

... lagu ini saya tujukan khas buat sidia yang kini disisi.. :)



Ya Allah Ya Tuhan, Tunjukkan aku jalan Mu...

0 comments: